MENU
Doplnit ALT Doplnit ALT
Doplnit ALT

Náborová kampaň pro Mann Hummel

Případová studie: Kolega za pořádný balík

Zadání

Hledáme nové zaměstnance. Ale jak na to?

Významný klient řešil dlouhodobý problém s nedostatkem kvalifikovaných zaměstnanců a objednal si kampaň, která využije náborářský potenciál vlastních zaměstnanců a jejich sociálních kontaktů.

Kolega za pořádný balík
cíl a strategie

Ať nové zaměstnance najdou ti stávající

Úkolem kampaně bylo proměnit stávající zaměstnance v „náboráře“, kteří sami aktivně doporučí na hledané pozice vhodné adepty ze svého okolí. Praktickým cílem bylo urychlení náborového procesu a úspora nákladů na nábor nových zaměstnanců od zprostředkujících agentur.

Ať nové zaměstnance najdou ti stávající
řešení a motivace

Najdi si kolegu a získej odměnu až 50.000 Kč

Potřebovali jsme zaměstnance zaujmout a motivovat k akci, proto jsme vsadili na odvážné, kreativní řešení. Vytvořili jsme svěží, mladou a vizuálně výraznou kampaň, která vtipným způsobem propagovala odměnu 50.000 Kč pro zaměstnance, který doporučí vhodného kandidáta na hledanou pracovní pozici.

Ve sloganu Kolega za pořádný balík jsme si pohráli s komunikací běžného hovorového výrazu pro finanční profit – s balíkem. Tento balík peněz se ve vizuálním ztvárnění vrací jako obyčejný, kartónový balík, a to v překvapivé interakci s postavou – s novým zaměstnancem.

Kampaň probíhala pět měsíců, během nichž se zaměstnanci klienta setkávali s mnoha různými realizacemi kampaně – kolega za pořádný balík se jim tak pravidelně připomínal: na turniketech u vstupu, velkou krabicí v jídelně, v kuchyňkách, na dveřích nebo na schodech, zkrátka všude. A zabralo to!

výsledek

Přes 10 kolegů za pořádný balík a obrovské úspory

Klient získal za dobu kampaně dvakrát víc doporučení na nové zaměstnance než v předchozím období. Z těchto doporučení si vybral více než desítku nových, kvalitních zaměstnanců, a to na důležité pozice. Investice do celé kampaně byla několikanásobně nižší než případné náklady na nábor nových zaměstnanců tradiční cestou. Zadavateli kampaně jsme tak ušetřili statisícové náklady!

Potřebujete funkční náborovou kampaň?
Obraťe se na nás!

Zajímá vás víc? Přečtěte si další případové studie