MENU
Doplnit ALT Doplnit ALT
Doplnit ALT

Prodejní kampaň značky Kawasaki pro Rimoto

Případová studie

Zadání

Stavte se na Kawu. Dáme si zelenou!

Rimoto je největší prodejce motocyklů a vybavení pro motorkáře na Vysočině a potřeboval regionální kampaň na podporu prodeje motocyklů značky Kawasaki.

Rimoto billboard KAWASAKI
cíl a strategie

Mrkni na novinky. Kterou si vybereš?

Kampaň měla dva hlavní cíle: Představit novinky legendární japonské značky a podpořit přímý prodej značky Kawasaki v třebíčském moto centru RIMOTO.

Strategii kampaně inspirovaly nabízené produkty. Motorky Kawasaki jsou tak ikonické, že jsme je chtěli potenciálním zákazníkům klienta především ukázat. Museli jsme však vědět komu, jak a kdy populární motorky ukážeme.

Rimoto billboard KAWASAKI
cíl a strategie

Komunikační kanály a způsob prezentace:

Prezentovat krásné mašiny vášnivým motorkářům je radost, ale kde ty vášnivé motorkáře najít? Někdy čtou noviny, často se pohybují po silnici, někteří z nich jsou aktivní na sociálních sítích, jiní třeba poslouchají rádio. Přitom nabídka značky Kawasaki je široká, od strojů pro mladé, začínající motorkáře až po zkušené fajnšmekry s nabitou peněženkou. Pro tyto cílové skupiny jsme připravili různá sdělení v těchto komunikačních kanálech:

  • Novinky značky Kawasaki jsme pečlivě představily na webových stránkách
  • Pro Facebook jsme připravili různé vizuály s odlišným cílením
  • Zákazníky Rimota jsme oslovili tematickým newsletterem
  • V rádiu jsme zdůraznili počty testovacích motorek i stroje skladem
  • Motorky patří na silnici a u silnice stojí billboardy
  • I motorkáři čtou, inzerovali jsme v regionálním tisk
výsledek

25 prodaných motorek

Luxusní motorka není zrovna produkt, který si jedním kliknutím přidáte do nákupního košíku. Proto musíme výkon kampaně měřit celkovým prodejem značky Kawasaki v třebíčském moto centru Rimoto. A jak to dopadlo?

Ve sledovaném období klient prodal 25 motorek japonské značky, a to při minimálních nákladech na reklamu. Podpůrná kampaň stála klienta zhruba 100 000 Kč, tedy naprostý zlomek budoucí tržby.

Velký podíl na úspěšné kampani mají i všichni zaměstnanci klienta. Bez jejich znalosti probíhající kampaně, spolupráce s agenturou a hlavně elánu by se tolik motorek nikdy neprodalo. Ne každý návštěvník prodejny je budoucí majitel nové motorky. I prodávat se musí umět. A podařilo se. Kawasaki má prostě zelenou!

Potřebujete podpořit prodej svého produktu?
Obraťe se na nás!

Zajímá vás víc? Přečtěte si další případové studie