MENU
Doplnit ALT Doplnit ALT
Doplnit ALT

Online kampaň pro očistnou kúru Trizones

Případová studie

Zadání

Ozdravná kúra postavila na nohy i klientův e‑shop

Klient šest měsíců provozoval nový internetový obchod a zajímal se o akviziční kampaň – potřeboval zvýšit prodej atraktivního produktu na vlastním e-shopu. Co našeho pacienta trápí, jsme poznali hned, ale jakou mu naordinovat léčbu?

Doplnit ALT
Proces

1. Z jednoduchého zadání jsme formulovali 2 konkrétní cíle

Chvilku jsme si povídali, prozkoumali jsme různé statistiky a nakonec jsme společně s klientem pro onlinovou kampaň definovali 2 cíle:

  • Získat nové zákazníky s konverzí z vlastního přímého prodejního kanálu – zdvojnásobit stávající nákupy
  • Využít synergického efektu kampaně i v nepřímých prodejních kanálech u distributorů – zdvojnásobit obvyklé prodeje

2. Komplexní léčba – výběr kanálů

Potřebovali jsme rozšířit povědomí o produktu. K propagaci očistné kúry jsme se rozhodli využít hned několik kanálů – s cílovou skupinou jsme komunikovali na:

  • vlastním e-shopu a na stránkách specializovaných webů
  • stránkách odborných časopisů
  • sociální síti Facebook
  • nejčtenějším lifestylovém portálu v ČR
  • v inzertních sítích Google a Seznam

3. Vybrali jsme vhodné nástroje pro úspěšnou léčbu

Od začátku jsme věděli, že hledáme jen logické a dobře měřitelné cíle a k přesnému měření potřebujeme řadu onlinových nástrojů:

  • Google analytics
  • Nastavení elektronického obchodu v GA
  • Měřitelnost košíku
  • Nutnost značkování odkazů a událostí

4. Doporučení do budoucna

Z každé kampaně se člověk poučí a důležité je nové znalosti v budoucnu využít. Proto jsme jasně pojmenovali co se nám v kampani povedlo a co příště uděláme třeba trochu jinak.

Doplnit ALT

Použité nástroje a kanály pod drobnohledem:

  • Vytvoření PR článku o produktu s důrazem na důkazy – reference
  • Publikování PR článku na blogu klientova e-shopu
  • Vytvoření příspěvků na facebookové stránce klienta a jejich propagace
  • Umístění PR článku s odkazem do e-shopu na hojně navštěvovaném portálu super.cz
  • Sběr návštěvníků z portálu super.cz do remarketingových seznamů
  • Vytvoření a optimalizace PPC kampaní na remarketingové seznamy s akční nabídkou na produkt propagovaný v článku
  • Vyhodnocení kampaně prostřednictvím Google Analytics
Výsledky

Důkaz, proč je důležité měřit a vyhodnocovat:

Doplnit ALT

Díky měření a soustavnému sledování kampaně jsme zvýšili obraty a objevili další možnosti pro zlepšení a navýšení obratů, které jsme klientovi doporučili:

  • Pracovat s lidmi, kteří nedokončili objednávku
  • Přidat další možnost levné dopravy
  • Rozšířit platební možnosti e-shopu o platbu kartou
  • Věnovat se novým zákazníkům prostřednictvím newsmailingu
  • Provést drobné změny na webu s ohledem na uživatele

Potřebujete funkční online kampaň?
Obraťe se na nás!

Zajímá vás víc? Přečtěte si další případové studie